|
Hra na platformě iOS
Dohnal, Jakub ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou odezvou a možnosti síťového připojení mezi více zařízeními. Následně obsahuje návrh a implementaci jednoduché multiplayer hry využívájící služby Game Center. Závěr je věnován testování a vyhodnocení průzkumu hraní multiplayer her na mobilních zařízení.
|
|
Mobilní aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele
Skoták, Jiří ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele. Aplikace je vyvíjena na platformu iOS v jazyce Objective-C. Implementace aplikace je řešena pomocí softwarové architektury MVC. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace, kterou lze využít pro správu seznamů; skladeb kapel. Hlavním přínosem této práce je shrnutí doporučení pro platformu iOS, shrnutí zásad pro tvorbu uživatelsky přívětivého prostředí a seznámení se způsobem, jakým kapely spravují své seznamy skladeb.
|
| |
|
Rekonstrukce zachycené komunikace na platformě iOS
Letavay, Viliam ; Kmeť, Martin (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
V dnešnej dobe nám naše mobilné zariadenia spolu so sociálnymi sieťami umožňujú byť kedykoľvek v spojení s našimi priateľmi a rodinou. Zároveň avšak môžu byť využité aj v spojení s kriminálnou aktivitou. Táto práca sa preto zaoberá rekonštrukciou komunikácie iOS aplikácií Google Hangouts, Twitter a Facebook Messenger pre potreby forenznej analýzy, pričom najväčší dôraz sa kládol na schopnosť obnovy ich chatovej komunikácie. Ďalej taktiež popisuje implementáciu rozšírení nástroja Netfox Detective umožňujúcich rekonštrukciu tejto komunikácie.
|
|
Návrh marketingové strategie pro high-tech firmu
Drgonec, Igor ; Rympler, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá využitím marketing a jeho pod kategórie online marketingu na vytvorenie obecného postupu alebo návodu na zavedenie a zvýšenie popularity mobilných aplikácii vyvinutých firmou Programatori s.r.o. a tým aj propagáciou firmy samotnej. V práci budú použité najmä nástroje online marketingu ako sociálne siete, a SEO optimalizácia. Tieto nástroje sa budú využívať počas celého životného cyklu aplikácie.
|
|
RSS čtečka pro iOS
Bogdanchikov, Iaroslav ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém iOS pro snadné sledování, prohlížení a uložení/archivaci zpráv ze zpravodajských serveru a blogů, čerpaných ze zdrojů ve formátu RSS. Aplikace je implementována v programovacím jazyce Swift. Pro perzistenci dat byl použit aplikační rámec Core Data firmy Apple. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. V teoretické částí je popsán formát RSS a zásady programování aplikací pro operační systém iOS. Praktická část obsahuje popis návrhu, implementace a testování aplikace. Výsledná aplikace umožňuje uživateli jednoduše pracovat s RSS kanály a příspěvky a díky dodržování Apple Human Interface Guidelines vypadá přirozeným prvkém systému iOS.
|
| |
|
Design of Application for Libraries
Kaspar, Kristián ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bachelor´s thesis is focused on a design of an application for libraries to gain additional profit and to put a modern service on the market. The paper includes an analysis of the current market situation and a draft supported with data and funcional modeling so that this design can be considered universal for all operating systems.
|
|
Mobilní aplikace: Supersnadný sdílený nákupní seznam
Krhovský, Patrik ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro sdílení nejdůležitějších věcí v domácnosti, kanceláři nebo studentském bytě mezi uživateli a upozornit ostatní, pokud nějaká z věcí dochází. Sdílení těchto věcí mezi uživateli probíhá v reálném čase pomocí databáze Google Cloud Firestore. Aplikace je implementována v React Native a je dostupná pro iOS a Android zařízení. Pro chod mobilní aplikace bylo implementováno i REST API v Node.js, které se mimo jiné stará například o odesílání push notifikací. Práce se zaměřuje na návrh mobilní aplikace, její implementaci a průběžné testování. Výsledná aplikace je publikována v Apple App Store a Google Play. Uživatel by díky ní neměl nikdy zapomenout koupit to, co opravdu potřebuje.
|
|
Aplikace Kuchařka pro iOS
Vaďura, Martin ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu a implementace mobilní aplikace pro zařízení iOS, která umožňuje jednoduché sdílení receptů. Návrh byl vypracován v diagramech nebo nástroji Figma. Implementace je v jazyce swift s využitím frameworků CoreData, CloudKit, VisonKit, SwiftUI. V návrhu i implementaci byl kladen důraz na použitelnost, rozšířitelnost a synchronizaci s cloudovým úložištěm v synchronizaci s perzistentním uložením. Práce rozebírá nástroje pro vývoj iOS aplikací, rozbor jednotlivých technologií, návrh a implementaci aplikace a na závěr její testování.
|